Met de ferry naar Sechelt - Reisverslag uit Sechelt, Canada van Jos Mieke - WaarBenJij.nu Met de ferry naar Sechelt - Reisverslag uit Sechelt, Canada van Jos Mieke - WaarBenJij.nu

Met de ferry naar Sechelt

Blijf op de hoogte en volg Jos

10 Juni 2016 | Canada, Sechelt

Na 2 dagen hebben we Vancouver ook wel gehad, we gaan op naar Paul en Monica! Paul is een broer van Marjo en Monica zijn vrouw. Ze hebben ons al zo vaak uitgenodigd langs te komen dat we nu echt een bezoek willen brengen, we hebben er zin in!
We vertrekken al vroeg met de eerste veerboot om 8.15. Zo dat was een vroegertje, maar ach we zijn toch steeds vroeg op. We dachten dat we 1,5 uur op de boot zouden zitten, maar nee hoor binnen het half uur zijn we er al. We besluiten niet de kortste weg te nemen, anders komen we wel heel vroeg aan. We rijden binnendoor! We komen een bloemenstalletje tegen, mensen verkopen uit eigen tuin, leuk. Paul en Monica verwachten ons al. Ze wonen in een appartement, ruime kamer en een geweldig balkon, tja dat is bijna een tuin! Ziet er goed uit, wij krijgen ook een eigen kamer met badkamer, wat een luxe. Ze laten ons de omgeving zien en 's middags maken we een flinke wandeling van 2 uur door het regenwoud. Geen tropisch, dus niet zo warm maar wel groeide er heel veel mossen. Het had iets misterieus, erg mooi, veel variatie planten en bomengroei, echt geweldig. Dat is nu leuk om te doen met mensen die de omgeving kennen. Wij zouden daar niet aan beginnen omdat je niet weet waar je uitkomt. Na de wandeling is een lekker ijsje erg welkom, mjam. Paul rijdt ons verder rond door de omgeving en laat ons mooie meertjes zien en ook de plaatsen waar zij vaak komen. Dan gaan we uit eten bij een restaurant met een geweldig uitzicht, ja ik snap dat ze daar graag komen! Wat vliegen de dagen toch!
Truste!

• 10 Juni 2016 - 12:44

Kaat:

Hoi meisjes
    Klinkt allemaal heel aanlokkelijk wat jullie schrijven!
    Das Genieten met een hoofdletter!
    Ben ook heul erg benieuwd naar de foto's die zeker volop geschoten worden!
    Have fun!!!!

Lieve groetjes Kaat

• 10 Juni 2016 - 17:39

Bart:

hoi hoi!

Wat leuk om jullie verhalen te lezen over de andere kant van de oceaan.
    Lijkt mij een heerlijke reis die jullie aan het maken zijn.
    Geniet van al het moois en de mensen die jullie tegenkomen!

Groeten en X uit Groningen