Van Sechelt naar Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Jos Mieke - WaarBenJij.nu Van Sechelt naar Penticton - Reisverslag uit Penticton, Canada van Jos Mieke - WaarBenJij.nu

Van Sechelt naar Penticton

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 Juni 2016 | Canada, Penticton

Zo, vanmorgen was het weer vroeg dag, want we moeten om 8.30 op de ferrie zitten. Vandaag nemen we afscheid van Monica en Paul en hebben we een trip voor de boeg van 590 km van Sechelt naar Penticton. We zijn ruim op tijd en de reis verloopt dan ook vlotjes. Maar als je door de bergen en in de bossen rijdt dan krijg je op een gegeven moment slaap! Een bepaalde kadans, de motor en oeps, toch maar weer even stoppen! We stoppen wel op leuke plekken dus ach dat is ook prima. s'Middags stoppen we weer een keer en nu lopen er allerlei beestjes rond, lijken wel eekhoorntjes. Dit blijken dus grondeekhoorns te zijn. Ze zijn niet verlegen en willen maar een ding .........eten. We hebben nog wel wat brood over en ach wat zijn ze schattig en ze eten zo uit de hand. Wat verderop bij een gebouw hangen allerlei vogelvoederhuisjes voor kolibries en jawel die komen er goed op af. Ze vliegen af en aan, super! Ach zo' n reisdag heeft ook wel weer iets. We komen een verlaten stadje tegen en gaan daar eens even kijken. Een klein grappig winkeltje for sale en ook de rest van het stadje is te koop, beetje bizar! Al met al leuk om te zien. Laat in de middag komen we dan toch in Penticton aan, we zijn moe en hongerig. Het hotel is niet echt een optie dus we lopen toch maar even het stadje in en vinden een leuk eettentje waar we heerlijk kunnen eten! Zo dat was me de dag wel! En nu plat!

• 12 Juni 2016 - 16:06

Ingrid :

nou nou dat zit dan zomaar zonder dat wij t weten?? in canada geniet er maar lekker van schatten; wat dachten jullie ff de voetbal ontwijken Ik ga dus nu pas lezen :) maar reis weer lekker met jullie mee xingrid